blogpost
author Grzegorz Majewski, 2017-09-19

Zajęcia grupowe są idealnym rozwiązaniem dla biznesów oferujących usługi typu kursy, lekcje, zjęcia, przewody grupowe. Mamy wtedy do czynienia z ustalonym terminem i określoną ilością wolnych miejsc na które mogą zapisywać się klienci.

Czytaj więcej
blogpost
author Grzegorz Majewski, 2017-09-18

Bardzo często klienci chcą zarezerwować więcej niż jedną wizytę - teraz już mogą - wystarczy włączyć funcję koszyka. Po pierwszej wizycie pracownik chciał by zapisać klienta na kolejne wizyty o tej samej godzinie - teraz już może.

Czytaj więcej
blogpost
author Grzegorz Majewski, 2017-07-20

Wiele firm przyjmuje klientów w więcej niż jednej lokalizacji. Nakiedy niestety nie obsługuje natywnie tej funkcjonalności jednak poprzez odpowiednią konfigurację można sobie z tym poradzić.

Czytaj więcej
blogpost
author Grzegorz Majewski, 2017-07-10

Najnowsze wytyczne konkursów NFZ zachęcają dodatkowymi punktami gabinety do wprowadzania rezerwacji online. Nakiedy pozwala na szybką i prostą konfigurację takiego systemu nawet przez zupełnego laika.

Czytaj więcej
blogpost
author Grzegorz Majewski, 2017-06-30

Płatności online są bardzo wygodną i szybką metodą przyjmowania zaliczek jak również pełnych płatnosci za wizyty. W poniższym tutorialu wyjaśnia w 3 prostych krokach jak skonfigurować usługę na Twoim koncie Nakiedy.

Czytaj więcej
blogpost
author Grzegorz Majewski, 2017-02-21

Przed rezerwacją klient powinien być świadomy zasad rezerwacji oraz polityki anulowania wizyt. Biznes powinien mieć możliwość potwierdzenia danych kontaktowych klienta oraz bronić się przed nieuczciwymi klienta. Opisane poniżej funkcje pozwalają jeszcze lepiej prowadzić swój biznes.

Czytaj więcej
blogpost
author Grzegorz Majewski, 2017-02-20

W jaki sposób  komunikujemy się z klientem ma kluczowe znaczenie dla każdego biznesu. Aby ułatwić ten proces stworzyliśmy moduł pozwalający na wpisanie dowolnego tekstu w mailach oraz SMS do klientów.

Czytaj więcej
blogpost
author Grzegorz Majewski, 2017-02-19

Podstawą działania każdej firmy jest wiedza które usługi są najbardziej popularne, ile pracuje każdy pracownik czy lista najlepszych klientów. Dzięki statystykom w każdej chwili możesz wygenerować raport.

Czytaj więcej
blogpost
author Grzegorz Majewski, 2016-12-11

Kolejna partia małych ale przydatnych funkcji. Tym razem dodaliśmy możliwość wydrukowania/pobrania w PDF grafików pracowników na dany dzień, dodatkowe pole przy rezerwacji oraz zmianę kolejności pracowników

Czytaj więcej
blogpost
author Grzegorz Majewski, 2016-07-03

Idąc za głosem klientów, dodaliśmy 3 drobne ale przydatne funkcje. Pierwsza to dodatkowy czas jaki można doliczyć do usługi, przydatny jeśli po wizycie musimy przygotować miejsce pracy, sprzęt lub inną podobną czynność. Druga to ukrywanie czasu trwania usługi a trzecia to skrócona nazwa firmy wykorzystywana w przypomnieniach SMS.

Czytaj więcej
blogpost
author Grzegorz Majewski, 2016-06-12

W Nakiedy bardzo poważnie podchodzimy do spraw związanych z bezpieczeństwem, dlatego wszystkie połączenia są szyfrowane. Wszystko dzieje się automatycznie i nie musisz nic robić.

Czytaj więcej
blogpost
author Grzegorz Majewski, 2016-06-11

Osoby pracujące w wolnych zawodach mogą planować sobie pracę w zależności od potrzeb. Aby ułatwić prowadzenie rezerwacji wprowadziliśmy możliwość planowania godzin pracy na konkretne daty. Z wyprzedzeniem można planować pracę na kolejne tygodnie i miesiące.

Czytaj więcej
blogpost
author Grzegorz Majewski, 2016-06-10

Statusy wizyt to małe ale bardzo przydatne narzędzie. Pozwoli Ci ono w każdej chwili widzieć jaki status ma wybrana wizyta. Dostępne są zarówno statusy wziązane z potwierdzeniem wizyty jak również z statusem po wizycie (odbyła nie, nie odbyła się)

Czytaj więcej
blogpost
author Grzegorz Majewski, 2016-06-09

Najpopularniejszą metodą komunikacji z klientem jest SMS. W dzisiejszych czasach niemal każdy ma telefon komórkowy z którym się nie rozstaje nawet na chwilę. Jeśli chcemy aby ponieść skuteczność rezerwacji warto skorzystać z tego medium.

Czytaj więcej
blogpost
author Grzegorz Majewski, 2015-09-21

Nakiedy jako system rezerwacji online wspiera również indywidualny dostęp do rezerwacji każdego z pracowników. Teraz każdy pracownik za pomocą własnego adresu email i hasła może zalogować się do panelu Nakiedy. Administrator ma pełną kontrole nad tym komu daje dostęp oraz jakie uprawnienia mu nadaje.

Czytaj więcej
blogpost
author Grzegorz Majewski, 2015-07-01

Wordpress jest najpopularniejszym systemem do tworzenia stron internetowych na świecie. Ponad 40% czyli 60 mln stron jest oparta o ten system CMS. Chcąć ułatwić integrację systemu rezerwacji stworzyliśmy darmową wtyczkę Wordpress pozwalającą na proste i szybkie umieszczenie rezerwacji na Waszej stronie www.

Czytaj więcej
blogpost
author Grzegorz Majewski, 2015-06-25

Aplikacja Facebook Nakiedy pozwala na szybką rezerwację wizyt bezpośrednio na Twojej stronie Facebook. Instalacja jest bardzo prosta i ogranicza się do 3 kliknięć. Nie musisz ponosic żadnych dodatkowych kosztów a kalendarz rezerwacji jest bezpośrednio połączony z resztą systemu Nakiedy. 

Czytaj więcej
blogpost
author Grzegorz Majewski, 2015-06-15

Masz wiele usług dostępnych w rezerwacji i całość przestaje być czytelna? Skorzystaj z nowej funkcji jaką są kategorie. Prosto i szybko pogrupuj usługi i zyskaj jeszcze więcej zadowolonych klientów.

Czytaj więcej
blogpost
author Grzegorz Majewski, 2015-05-26

Dzisiaj małe ale ważne usprawnienie rezerwacji - szybkie i wygone logowanie poprzez konto Facebook. Teraz Twoi klienci nie muszą już wypełniać formularza rejestracji. Wystarczy że klikną przycisk Zaloguj z Facebook a system sam przeprowadzi cały proces. 

Czytaj więcej
blogpost
author Grzegorz Majewski, 2015-05-20

Przedstawiamy nowy wygląd strony rezerwacji. Teraz dzięki modułowi promocji Nakiedy w prosty sposób możesz umieścić rezerwacje online na własnej stronie www. Całość ma atrakcyjny wygląd oraz pasuje do większości nowoczesnych stron.

Czytaj więcej
blogpost
author Grzegorz Majewski, 2015-04-20

Ruszamy z dalszym rozwojem i rozbudową Nakiedy. W najbliższych tygodniach powstaną nowe funkcjonalności a istniejące zostaną rozbudowane. Dzisiaj prezentujemy pierwszą z nich, czyli możliwość sortowania usług. Poniżej znajduje się krótki instruktarzowy film oraz opis.

Czytaj więcej
blogpost
author Grzegorz Majewski, 2015-02-22

Na początku każdy powinien zadać sobie pytanie: Po co mi SEO? Większość osób odpowie: Aby mieć wysoką pozycję w Google. Jest to prawda, jednak wysoka pozycja jest tylko środkiem do głównego celu, czyli pozyskania klientów. Tym właśnie jest pozycjonowanie w dzisiejszych czasach, sposobem pozyskania nowych klientów, poprzez naszą stronę WWW.

Czytaj więcej
blogpost
author Grzegorz Majewski, 2014-10-16

Mija właśnie półmetek pracy nad projektem, więc postanowiłem podzielić się pierwszymi wnioskami oraz screenami. Cały projekt tworzony jest w technologii przyjaznej dla urządzeń mobilnych Responsive Web Design i to sprawia najwięcej problemów. Drugim problemem jest HTML i tworzenie kolejnych ekranów – zajmuje to za dużo czasu. Były też błędy projektowe oraz martwi mnie proces pobierania wolnych terminów – bardzo obciąża bazę danych.  Ale po kolei.

Czytaj więcej
blogpost
author Grzegorz Majewski, 2014-10-13

Pierwszym krokiem przy tworzeniu nowego projektu internetowego jest wybór technologii. Warto dobrze przemyśleć ten wybór, ponieważ przynajmniej przez kilka najbliższych lat będziemy na nią skazani. Podstawowym pytaniem jakie musimy sobie postawić jest, na jakich urządzeniach nasi przyszli klienci będą z niego korzystali. Jeśli myślimy o aplikacji mobilnej to wybieramy  – Android, iOS lub Windows Phone a najlepiej wszystkie razem. Jeśli ma to być aplikacja webowa, wybór jest bardzie skomplikowany. 

Czytaj więcej
blogpost
author Grzegorz Majewski, 2014-10-07

Logotyp i strona www  to niezbędne elementy każdego biznesu internetowego. Wiele osób zwleka z ich przygotowaniem, jednak według mnie powinny one zostać wykonane na samy początku. Widząc logo, oswajamy się z nazwą i znakiem graficznym, widzimy pierwszy element, który jest ukończony. Dzięki temu lepiej i przyjemniej nam się pracuje. Tworząc stronę www i pisząc na nią teksty, możemy jeszcze raz ułożyć sobie w głowie koncepcję naszego przyszłego biznesu, usystematyzować czym ma być i dla kogo jest budowany.

Czytaj więcej
blogpost
author Grzegorz Majewski, 2014-10-03

Pierwszą rzeczą jaką zrobię, jeszcze podczas szlifowania ostatecznego pomysłu, jest wymyślenie nazwy oraz zarezerwowanie domeny. Może wydawać się to proste, jednak wcale takie nie jest. W moim przypadku czas średni  jaki mija od  pomysłu do zakupu domeny wynosi  ok. 2-3 tygodnie. A wszystko dlatego, że zadanie wcale nie jest takie proste jak by się wam mogło wydawać.

Czytaj więcej
blogpost
author Grzegorz Majewski, 2014-09-30

W ciągu najbliższych 30 dni postaram się sprawdzić czy można samemu lub z minimalną pomocą przyjaciół  zbudować od podstaw sprawnie funkcjonujący biznes internetowy. W tym przypadku będzie to system rezerwacji online. Wiele osób odpowie, że jest to niemożliwe lub albo praktycznie niemożliwe , a w najlepszym przypadku system nie będzie się do niczego nadawał. No cóż, przekonamy się już za 30 dni. 

Czytaj więcej
blogpost
author Grzegorz Majewski, 2014-09-26

Ograniczenia czasowe są jednymi z najważniejszych jakie powinien posiadać każdy projekt internetowy. Tworzenie rozwiązań bez czasowego reżimu, prowadzi do nadmiernego rozrastania się aplikacji oraz zachęca do przeciągania - często w nieskończoność – etapu  budowy. Kolejną zaletą narzucenia krótkiego czasu realizacji, jest skupienie się na kluczowych funkcjonalnościach oraz szybkie przejście od projektu do działającego prototypu. Sieć bardzo szybko zweryfikuje czy nasze założenia były właściwe i dzięki temu szybciej będziemy mogli  rozpocząć proces usprawniania aplikacji.

Czytaj więcej
blogpost
author Grzegorz Majewski, 2014-09-22

Na biurku porządek, w głowie pełno pomysłów. Czas rozpocząć prace nad nisko- budżetowym podejściem do biznesu internetowego, czyli o tym jak zrobić biznes w modelu SaaS (Software as a service), nie wydając majątku.

Wiele osób chcących  robić biznes w Internecie, zakłada, że najlepszą i jedynie słuszną drogą jest wymyślenie czegoś innowacyjnego, a następnie  pozyskanie inwestora. Słyszymy o wielkich przejęciach startupów na rynku internetowym jak historie WhatsUp, Instagram i przed naszymi oczami rysuje się świetlana przyszłość przyszłego sukcesu. Niestety w większości przypadków takie podejście jest nie do końca właściwe, ponieważ są to pojedyncze przypadki, a szanse na taki sukces, są zapewne tak samo prawdopodobne jak trafienie 6-tki w „totka”. Dlaczego więc, nie spróbować bardziej pragmatycznie i nie zbudować biznesu, który od samego początku będzie nastawiony na zarobek? Przecież są takie historie sukcesu na rynku: inFakt, Brand24, miniCRM itp. Zatem do dzieła – podążamy tą ścieżką.

Czytaj więcej

Rozpocznij swój 14-dniowy okres testowy!

Bez opłat. Bez umów. Zrezygnuj kiedy chcesz.