Nakiedy jako system rezerwacji online wspiera również indywidualny dostęp do rezerwacji każdego z pracowników. Teraz każdy pracownik za pomocą własnego adresu email i hasła może zalogować się do panelu Nakiedy. Administrator ma pełną kontrole nad tym komu daje dostęp oraz jakie uprawnienia mu nadaje.
Podstrona logowania znajduje się pod adresem:
http://nazwa_profilu.nakiedy.com/panel/
Dostępne są 4 poziomy uprawnień:
- Administrator
- Recepcja
- Super pracownik
- Pracownik
Pracownik z uprawnieniami recepcji jako jedyny nie ma kalendarza rezerwacji. Oprócz tego konta tego typu nie są wliczane do liczby pracowników z abonamentu np. mamy abonament na 2-5 pracowników tak wiec możemy mieć 5 pracowników z kalendarzem (Administrator, Super pracownik lub Pracownik) oraz dowolną liczbę pracowników z uprawnieniami Recepcji - bez kalendarza rezerwacji.
Dodatkowo istnieje główne konto stworzone podczas zakładania konta w systemie Nakiedy dla firmy. Nie ma ono możliwości rezerwacji, nie liczy się do abonamentu i ma uprawnienia Administratora.
Poniżej znajduje się tabela z uprawnieniami wszystkich typów pracowników oraz instrukcja jak zezwolić pracownikowi na dostęp do naszego systemu rezerwacji.
Jak dać dostęp pracownikowi do systemu rezerwacji
- Przejdź do Moja firma>Pracownicy
- Dodajemy nowego pracownika lub klikamy w ikonkę Edytuj obok istniejącego
- Z prawej strony mamy boks Dostęp i uprawnienia
- Zaznaczmy Zezwól na logowanie do panelu
- Wpisujemy Hasło oraz wybieramy Uprawnienia
- Zapisujemy
- Panel do logowania dla pracowników znajduje się pod adresem: http://nazwa_profilu.nakiedy.com/panel/
Tabela uprawnień
Administrator | Recepcja | Super pracownik | Zaufany pracownik | Pracownik | |
---|---|---|---|---|---|
Wizyty i kalendarz | |||||
Przeglądanie własnych wizyt | |||||
Przeglądanie wizyt innych pracowników | |||||
Dodawanie, zmiana usuwanie własnych wizyt | |||||
Dodawanie, zmiana usuwanie wizyt innych pracowników | |||||
Klienci | |||||
Przeglądanie klientów | |||||
Dodawanie, zmiana usuwanie klientów | |||||
Usługi i kategorie usług | |||||
Przeglądanie usług i kategorii usług | |||||
Dodawanie, zmiana, usuwanie usług i kategorii usług | |||||
Pracownicy | |||||
Przeglądanie pracowników | |||||
Dodawanie, zmiana, usuwanie pracowników | |||||
Ustalanie własnych godzin pracy | |||||
Ustalanie godzin pracy innych pracowników | |||||
Nadawanie uprawnień do logowania | |||||
Zmiana wykonywanych usług | |||||
Promocje | |||||
Dostęp do działu Promocja | |||||
Ustawienia | |||||
System | |||||
Dane firmowe | |||||
Godziny otwarcia | |||||
Wolne dni | |||||
Wybór planu i opłacanie systemu | |||||
Statystyki | |||||
Statystyki |