Funkcje realizowane przy użyciu wiadomości SMS w Nakiedy:
- Przypomnienia SMS dla klientów
- Informacja o rezerwacji i odwoływanie kodem SMS
- Potwierdzanie rezerwacji kodem SMS
Wszystkie powyższe funkcje realizowane są automatycznie przez system i nie wymagają ingerencji z zewnątrz.
[UWAGA] SMSy wysyłane są tylko na polskie numery telefonów.
Darmowe SMSy abonamentowe
Każdy klient otrzymuje darmowe SMSy abonamentowe z każdym kolejnym miesiącu, zgodnie z zasadami:
- ilość SMSów określona jest w cenniku,
- doładowanie konta następuje pierwszego dnia każdego miesiąca,
- nie wykorzystane SMSy przechodzą na kolejne miesiące,
- w pierwszej kolejności wykorzystywane są SMSy abonamentowe a później dodatkowe.
Dodatkowe SMSy
Poza abonamentowymi, istnieje możliwość dokupienia dodatkowych SMSów. Opłata za pojedyńczego SMSa znajduje się w cenniku: cennik
Aby dokupić SMSy wystarczy:
- Przejdź do Moja firma>Ustawienia>Opłać system
- W sekcji Wykup pakiet SMS za pomocą suwaka wybieramy kwotę doładowania
- Klikamy Doładuj konto, wypełniamy dane na fakturę i potwierdzamy
- Zostajemy przekierowani na stronę systemu płatności gdzie realizujemy płatność online
- Gdy operacja zakończy się sukcesem nasze konto jest doładowane i możemy pobrać fakturę online
Przypomnienia SMS dla klientów
Ustawianie przypomnień dla klientów:
- Przejdź do Moja firma>Ustawienia>System
- W prawej kolumnie znajduje się sekcja Przypomnienia i wiadomości
- Wystarczy właczyć Przypomnij klientowi o rezerwacji 24h wcześniej: SMS i dopuki mamy wolne SMSy klienci będę otrzymywli przypomnienia SMS
Przykładowa wiadomość:
"Salon Agata" przypomina o rezerwacji z dnia 2016-04-01 godz. 17:30. W razie wątpliwości prosimy o kontakt: 58 123 123 123. Zapraszamy.
Informacja o rezerwacji i odwoływanie kodem SMS
Po zarezerwowaniu wizyty klient otrzymuje potwierdzenie poprzez wiadomość SMS oraz kod umożliwiający odwołanie rezerwacji przesyłając kod SMS.
Konfiguracja:
- Przejdź do Moja firma>Ustawienia>System
- W prawej kolumnie znajduje się sekcja Przypomnienia i wiadomości i pozycja Wyślij do klienta informację SMS o złożeniu rezerwacji
- Włączamy i zapisujemy.
Przykładowa wiadomość:
Rezerwacja w "Salon Agata" z dnia 2016-04-01 godz. 17:30. została potwierdzona. W razie wątpliwości prosimy o kontakt: 58 123 123 123. Jeśli będziesz chciał odwołać wizytę odpowiedz wpisując w treści: STREDF
Potwierdzanie rezerwacji kodem SMS
Aby upewnić się że osoba, która składa rezerwację na prawdę istnieje, możemy włączyć wymóg potwierdzania SMSem. Do wyboru mamy 3 opcje:
- Bez potwierdzania
- Tylko pierwsza rezerwacja wymaga potwierdzenia SMS (sms wysyłany jest tylko podczas pierwszej rezerwaji)
- Wszystkie rezerwacje wymagają potwierdzenia SMS (sms wysyłany jest przy każdej rezerwacji)
Klient ma 1 godzinę na potwierdzenie, gdy czas upłynie, rezerwacja jest usuwana aby nie blokować miejsca w kalendarzu.
Konfiguracja:
- Przejdź do Moja firma>Ustawienia>System
- W prawej kolumnie znajduje się sekcja Zasady rezerwacji i pozycja Klient musi potwierdzić rezerwację SMSem.
- Wybieramy opcję i zapisujemy.
Przykładowa wiadomość:
Potwiedź rezerwację w "Salon Agata". Odpowiedz wpisując w treści: SDEFDE
comments powered by Disqus