blogpost

[Nowość] Przypomnienia, potwierdzenia i rezygnacja z rezerwacji poprzez SMS

nakiedy logo Grzegorz Majewski, 2016-06-09

Funkcje realizowane przy użyciu wiadomości SMS w Nakiedy:

  1. Przypomnienia SMS dla klientów
  2. Informacja o rezerwacji i odwoływanie kodem SMS
  3. Potwierdzanie rezerwacji kodem SMS

Wszystkie powyższe funkcje realizowane są automatycznie przez system i nie wymagają ingerencji z zewnątrz.

Darmowe SMSy abonamentowe

Każdy klient otrzymuje darmowe SMSy abonamentowe z każdym kolejnym miesiącu, zgodnie z zasadami:

  • ilość SMSów określona jest w cenniku,
  • doładowanie konta następuje pierwszego dnia każdego miesiąca,
  • nie wykorzystane SMSy przechodzą na kolejne miesiące,
  • w pierwszej kolejności wykorzystywane są SMSy abonamentowe a później dodatkowe.

Dodatkowe SMSy
Poza abonamentowymi, istnieje możliwość dokupienia dodatkowych SMSów. Opłata za pojedyńczego SMSa znajduje się w cenniku: cennik

Aby dokupić SMSy wystarczy:

  1. Przejdź do Moja firma>Ustawienia>Opłać system
  2. W sekcji Wykup pakiet SMS za pomocą suwaka wybieramy kwotę doładowania
  3. Klikamy Doładuj konto, wypełniamy dane na fakturę i potwierdzamy
  4. Zostajemy przekierowani na stronę systemu płatności gdzie realizujemy płatność online
  5. Gdy operacja zakończy się sukcesem nasze konto jest doładowane i możemy pobrać fakturę online

Przypomnienia SMS dla klientów
Ustawianie przypomnień dla klientów:

  1. Przejdź do Moja firma>Ustawienia>System
  2. W prawej kolumnie znajduje się sekcja Przypomnienia i wiadomości
  3. Wystarczy właczyć Przypomnij klientowi o rezerwacji 24h wcześniej: SMS i dopuki mamy wolne SMSy klienci będę otrzymywli przypomnienia SMS

Przykładowa wiadomość:

"Salon Agata" przypomina o rezerwacji z dnia 2016-04-01 godz. 17:30. W razie wątpliwości prosimy o kontakt: 58 123 123 123. Zapraszamy.

Informacja o rezerwacji i odwoływanie kodem SMS
Po zarezerwowaniu wizyty klient otrzymuje potwierdzenie poprzez wiadomość SMS oraz kod umożliwiający odwołanie rezerwacji przesyłając kod SMS.

Konfiguracja:

  1. Przejdź do Moja firma>Ustawienia>System
  2. W prawej kolumnie znajduje się sekcja Przypomnienia i wiadomości i pozycja Wyślij do klienta informację SMS o złożeniu rezerwacji
  3. Włączamy i zapisujemy.

Przykładowa wiadomość:

Rezerwacja w "Salon Agata" z dnia 2016-04-01 godz. 17:30. została potwierdzona. W razie wątpliwości prosimy o kontakt: 58 123 123 123. Jeśli będziesz chciał odwołać wizytę odpowiedz wpisując w treści: STREDF

Potwierdzanie rezerwacji kodem SMS
Aby upewnić się że osoba, która składa rezerwację na prawdę istnieje, możemy włączyć wymóg potwierdzania SMSem. Do wyboru mamy 3 opcje:

  • Bez potwierdzania
  • Tylko pierwsza rezerwacja wymaga potwierdzenia SMS (sms wysyłany jest tylko podczas pierwszej rezerwaji)
  • Wszystkie rezerwacje wymagają potwierdzenia SMS (sms wysyłany jest przy każdej rezerwacji)

Klient ma 1 godzinę na potwierdzenie, gdy czas upłynie, rezerwacja jest usuwana aby nie blokować miejsca w kalendarzu.

Konfiguracja:

  1. Przejdź do Moja firma>Ustawienia>System
  2. W prawej kolumnie znajduje się sekcja Zasady rezerwacji i pozycja Klient musi potwierdzić rezerwację SMSem.
  3. Wybieramy opcję i zapisujemy.

Przykładowa wiadomość:

Potwiedź rezerwację w "Salon Agata". Odpowiedz wpisując w treści: SDEFDE

comments powered by Disqus

Rozpocznij swój 14-dniowy okres testowy!

Bez opłat. Bez umów. Zrezygnuj kiedy chcesz.