Przed rezerwacją klient powinien być świadomy zasad rezerwacji oraz polityki anulowania wizyt. Biznes powinien mieć możliwość potwierdzenia danych kontaktowych klienta oraz bronić się przed nieuczciwymi klienta. Opisane poniżej funkcje pozwalają jeszcze lepiej prowadzić swój biznes.
moja firma -> Ustawienia -> Zasady rezerwacji
Mamy do wybory 2 ustawienia zasad potwierdzania rezerwacji:
SYSTEM AUTOMATYCZNIE AKCEPTUJE WSZYSTKIE REZERWACJE
Wszystkie rezerwacje akceptowane są automatycznie i nie wymagają dodatkowej interwencji pracownika.
WYMAGANE JEST DOKONANIE PŁATNOŚCI ONLINE
Rezerwacje potwierdzane są dopiero w momencie otrzymania płatności online.
Termin blokowany jest na 1h. W przypadku braku płatności, rezerwacja jest usuwana i termin staje się ponownie dostępny w kalendarzu.
Aby korzystać z tej funkcji musisz mieć założone i aktywne konto w systemie płatności Przelewy24.
Jeśli interesują Cię szczegóły Płatności online kliknij tutaj
Zasady rezerwacji (anulowania)
Pierwsza opcja "Klient może odwołać wizytę samodzielnie" włącza funkcję możliwości odwołania wizyty przez klienta w czasie określonym poniżej. Klient może to zrobić klikając w link odwołujący z maila potwierdzającego rezerwacje lub wpisując kod SMS - gdy mamy włączoną funkcję wysyłania potwierdzeń SMS.
"Zasady anulowania rezerwacji (zalecane)" pozwala na wpisaniu ogólnych zasad rezerwacji/anulowania rezerwacji które obowiązują każdego klienta. Pole wyświetla się na ekranie potwierdzenia każdej rezerwacji.
Zabezpieczenia
Zdarzają się sytuacje kiedy złośliwi klienci lub konkurencja stara się utrudnić nam pracę poprzez dodawanie fałszywych rezerwacji. Wybierając wymóg potwierdzania rezerwacji zabezpieczamy się przed takimi praktykami. Każdy klient musi potwierdzić rezerwację klikając w link przesłany pocztą email i/lub potwierdzić numer telefonu odsyłając kod SMS przesyłany automatycznie przez system. Jeśli tego nie uczyni w przeciągu 1 godziny rezerwacja jest anulowana.
Druga funkcja to "Maksymalna liczba rezerwacji klienta" dzięku której ograniczamy ile rezerwacji jednego dnia może zrobić osoba używające jednego adresu email. Wartość 0 zdejmuje ograniczenie. Jest to dodatkowe zabezpieczenie w przypadku gdyby ktoś założył tymczasowe konto email i dodawał masę fałszywych rezerwacji.