Statusy wizyt to małe ale bardzo przydatne narzędzie. Pozwoli Ci ono w każdej chwili widzieć jaki status ma wybrana wizyta. Dostępne są zarówno statusy wziązane z potwierdzeniem wizyty jak również z statusem po wizycie (odbyła nie, nie odbyła się)
Statusy przed wizytą
Przed dniem wizyty każda rezerwacja ma dostępny następujący zestaw statusów:
- brak statusu - nie wymaga potwierdzenia lub nie potwierdzony
- potwierdzony przez pracownika
- potwierdzony przez klienta (kodem SMS)
Powyższe statusy można zmieniać tylko przed dniem wizyty.
Aby zmienić status wystarczy kliknąć w daną wizytę np.
Statusy po wizycie
W dniu wizyty dostępne są następujace statusy:
- wizyta odbyła się
- wizyta nie odbyła się
Statusy te można zmieniać tylko w dniu i w dni kolejne po dniu wizyty.
Zmiana statusów wizyty dostępna jest z:
- widoku podglądu wizyty
- ekranu edycji wizyty
Aby zmienić status wystarczy kliknąć w właściwą ikonkę